Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Door: marcinzuidamerika

Blijf op de hoogte en volg Marc

03 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Hola!

Op 2 april ben ik vertrokken naar Zuid-Amerika om daar 5 maanden rond te reizen.

Landen waar ik kom:
* Argentinië
* Uruguay
* Chili
* Ecuador
* Venezuela
* Bolivia
* Brazilië

Ik ga in Argentinië 4 weken een cursus Spaans volgen en op de Galapagos-eilanden en in Quito ga ik vrijwilligerswerk doen. En de rest? Lekker vakantie!

Op deze site zal ik regelmatig een verslag en foto's plaatsen. Kijk dus regelmatig op deze site om te zien waar ik ben en wat ik doe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc

Actief sinds 05 Maart 2011
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 18026

Voorgaande reizen:

02 April 2011 - 02 September 2011

Marc viajando

Landen bezocht: